ilaydakmlv canm eczanede çalışıyorum ben de muatela alicaktim fiyati ozman 250 tl idi sonra yanımızda çalışan abinin eşi yeni dogum yaptı onlar uvela kullanmış çok memnun kalmış dua edersin dedi gerçekten öyle oldu uvela 60 70 kusur fiyatı ve çok sattığımız bi urun de değil eski catlaklarim gitti gram çatlak olmadı krem bitince işyerinde yeni tarihi gecmis babe vardı onu aldim geçirmek yerine çoğalttı doğumdan sonra uvela alicam gene artık herkeze uvela oneriyorum boşuna çok para vermeye gerek yok birde baya gidiyor 1 kutusu nogut tanesi kadar sürüyorsun zaten yağlı bi urun