Yaseminkcmn Hanımlar bana nasıl bir ağrı beklediğimi tarifleyebilir misiniz. Nişanım geldi dün bugün de ara ara gelen böyle çok şiddetli olmamak şartıyla adet ağrılarına benzeyen ağrılarım var sizce doktora gitmeli miyim?
Beyzan Yaseminkcmn anlamamak pek mümkün değil yani sürekli olaak sizinle olan değil de geldi mi canınızı yakan 15-20 sn sonra giden ağrılar bunlar kasıktan belden ve bacaktan gelebilir. Düzenli değilse hci gitmeyin doktora çünkü süreç çok çok uzuyor bebek hareketlerini hissediyorsaniz korkmayın hareketsizlik varsa gidin. inşallah en hayırlı zamanda sağlıkla kucağıniza alırsınız 🌸
Mutlu_damla Yaseminkcmn takip et canım. Sancıların düzeni var ve giderek siddetleniyorsa doğum sancılarıdir. Ama nişan geldiyse bekleme bi git nst baksınlar derim
Gull_94 Yaseminkcmn agrı esıgınıze baglı bu aslında ama kasılma ve agrılar duzenlı hale gelırse gıdın 10 dk arayla gelmeye baskarsa bı kontrol etsınker
Yaseminkcmn Beyzan bebek hareketlerini hissediyorum şuan ağrılarım da şidettli değil ama dinlenince de geçen tarzda değil. Biraz daha beklemedeyim teşekkür ediyorum
Yaseminkcmn Gull_94 ağrı eşiğim yüksektir zaman zaman ağrılarımı bile hissetmiyordum ama bu yokluyor baya bi
Gull_94 Yaseminkcmn duzene gırdıgı an bı kontrl amaclı gıdın bence nolur nolmaz dıye bence ben ıkısındede oyle yaptm ılkınde yarım cm olsada ıkıncıde sıddetlendı 10 dan 7 ye dustu anıden arası hastanede 2 cm acıklık vardı duruma gore onlar eve gıdın veya yatıs yapalım derler kendınızı rahatlatmak ıcın bı dus alabılırsınz yanınızda bırı varsa
Yaseminkcmn Gull_94 duş aldım evet başta biraz iyi geldi geçti sandım sonra tekrarlamaya başladı. Gidip baktırmakta fayda var gerçekten olmadı gelirim eve yani en azından içim rahatlar