Kızlar bayramda memlekete gitme planımız vardı. (650km civarı, kendi aracımızla)
Geçen sene 2 düşüğüm oldu (5 ve 8 hafta)
Gebeyim. Gidersek, yolculuk günü 11+5 olacağım.
o kadar kararsızım ki yola çıkıp çıkmamakta.
(doktor risk yok dedi)
siz olsanız ne yapardınız, fikirlerinizi merak ettim. (Hiç çocuğum yok)