Egulii Arse 3vet canim benimde boyle bi sikayetm var ama geb3liktenmi yoksa agdaya gidiyorum o yuzden mi ayirt edemedm
Dlrsdzynpzll Arse evet cnm ilk gebeligimdede kol ati ozel bolgemde oldu simdide var kotu bi durum ama gecici
ZeykemKaya Arse koltuk altım gobek delıgım ve genıtal bölgem sımsıyah😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞 Dogumdan sonra gecıcek dıyorlar ya hıc hayatımda boyle bısey yasamadm ya sırf kararmasın dıye jılet surmedım bıkere bıle olaya bak yaaa😔
Twinsmom66 Arse benimde çok fena karardı resmen bakamıyorum kendimden tiksindim. Sadece genital bölgem karardı doğumdan sonra geçer diyolar inşallah geçer yoksa lazerle beyazlatmaya gidicem eşimden utanıyorum yardim filan isteyemiyorum valla 😭
Arse Egulii ben hamile kalmadan oncede agda yaptiriyordum agda karartmaz diye biliyorum jilet kararma yapiyomus sanirim ama agda yada jiletle alakali degil sanki dogumdan sora gecer insallah ya
Arse Dlrsdzynpzll dogumdan sora geciyor mu yani kendim beyaz tenli bi insansim cok afedersin zenci gibi 🤣🤣🤣🤣
Egulii Arse bende tam tersi :) sicak agdanin deriyi yaktigindan kararma oluyor diyolarda ondan dedm acaba agdadanmi die...
Dlrsdzynpzll Arse ya mutlaka bi farklilik kaliyor ama bu oldugu gbide durmuyo zamanla rengi eskiye donuyo yani en azindan benimki oyle oldu😊
ZeykemKaya Egulii hayır agdadan olsa 6 senedır gıtmem daha cok agdadan bembeyaz olmusdum ama ufffffff
Arse ZeykemKaya valla ben normal dogum yaparsam o zaman bile utanirim doktorumdan napcam bilemedim 😭😭😭
DenizTuncaAtik Benim kararmayan yerim yok. Hormonlardan oluyor. Doğumdan sonra liflenirken kir gibi yok olckmış. Pigment artışından dolayı