Elifmevarhen Sevgili anneler 6+1 de yani bugun muayene olmaya gittim.Keseyi gördü ama 19 temmuzda tekrar gel dedi.böyle olan var mı? Endişelendim biraz da
Senanrrr_06 Elifmevarhen Canım endişelenme bende 7 haftamda görmüştüm 8 haftada kalp atışını duymuştuk.
seyhanmiray18 Elifmevarhen cok normal once kese olusur zaten snra bebek 1 2 hafta daha beklemen gerek korkma hc 🤗
myylittleebabyy Elifmevarhen Bizim de 5+4 te gittiğimizde kese vardı bebiş yoktu. 11.haftada tekrar kontrole gittiğimizde hem bebişi gördük, hem kalbini dinledik. Endişelenme kuzum inşallah bir sonraki randevunda görürsün. 😇
Elifmevarhen Senanrrr_06 teşekkür ediyorum çevremde büz gittik 5 haftalıkda duyduk ve gördük falan dediler biraz endişelendim