rf17 bu sabah nişanım geldi, oyalandım duş aldım kahvaltı yaptık dışarı çıktık gezdik vs ikindi gibi doktora gittim geçen hafta 1cm olan açılma hala aynı, sancı yok. Ben de sancı bekliyorum yani o olmadan hiçbişey olmuyomuş ☹️ Bi de evham yapmamak lazım galiba ne zaman gelicek diye düşünüp stres yapmak da geciktirebiliyor