Merhabalar başımdan 1 kürtaj geçti ve suan tekrar hamileyim sanırım. İlk gebeligimde doktor doktor gezdik ama umursamaz doktorlara denk geldik burda cogu kişi bu Dr den bahsetmiş uzun zamandır tanıyan başından olumlu olumsuz ne olay geçtiyse bilgisi olan yazabilir mi ??