Ilayda11 “Kullanılan boyaların karsinojenik olan aromatik aminler içerdiğine dair çalışmalar mevcuttur. Kullanılan bazı boyaların genetik mutasyonlara, anne karnında bebekte doğumsal anormalliklere yol açabileceği de bilinmektedir. Bu nedenledir ki hamilelik sürecinde kalıcı dövme yaptırılması önerilmemektedir.” Doktor diyor ben değil.🤷♀️