Damlada91 sakin beni yanlis anlama lutfen sadece oneride bulunmak istedim brnce kilo vermeye calis ilk gebeligimi 80 kilo ile kaldim ve 90 da dogurdum ve kaldi kilolarim gtmedi ikinciye hamile kaldim suyum bittigi icin 5. Ayda ölu dogum yapmak zorunda kaldim simdi 90 kiloyla gene hamileyim 8 haftalik ve dojtorum simdiden suyumun az oldugunu ve bunun sebebinin genetik olabilir ve kilon fazla sakin kilo alma dedi :(( kilonun bu kadar gebeligini etkiledigini bilmiyrdum ve senin gbi bende ne kilolular taniyorum doguranlar var diyrdum ama sikinti oldugunu doktor soyleyene kadar dusunmuyirdum eger bu yuzden kilodan kaybettiysem bebegimi ve etkisi oldugunu dusunuyorum ve cok uzuluyirum :((((