Benm de öyleydi canm bende 39+0 oldm cumartesi 100 e vurdu sancı açılma yok diye yatış vermedi dün de kontrol vardı 20 lerde kaldı sancı sözde dokror 3 güne gelir dedi sancı artmıyo bugün de mide bulantım vardı face de herkes açılma oluyo doğum başlıyo dedi akşam bu saat oldu duş da aldm sıcak suyla kasılma arttı geri indi cuma ya kadar gelseydi