Nieuwemommmm Kizlar sizde de oluyor mu bebek sertlesiyor toplaniyor ve o sirada agri yapiyor geriliyor sanki 2 gundur artti biraz ve kasiklarimada agri yapiyor var mi boyle olan
-derya-anne- Nieuwemommmm bende aynı şeyi yaşıyorum kasıklara baskı yapıyo taş gibi oluyo ve ağrı yapıyo sertleştiği zaman yürümekte bile zorlaniyorum o sırada ayaktaysam kalıyorum olduğum yerde yürüyemiyorum ve bu aralar iyice bel agrım arttı
Nieuwemommmm Ayni boyleyim canim bende bel agrisi yatarken bile o toplandigi yerde agri yapiyor sanki tam olarak ne bu onuda bilemiyorum bebek poposunu ittiriyor diye dusunuyorum kendimce ama bugun asagidada agri yapiyor sanki kaldim oyle 🤦♀️