Hav12316 Kızlar 33 haftalığım bebekte safra taşı gar dedi doktor doğumdan sonra bakalım dedi çok önemli birşey degil ama miğde sorunları varmı yok mu bakmak lazım kendiliğinden geçedebilir dedi başına gelen varmı
Beyzan738 Hav12316 canm baya da olmus yazali ama noldu nasil ilerledi.. Bende suan 36 haftalgm safra kesesinde bebgn çamur var tas var gbi dedi ekranda gösterdi dogduktan sonra bakılır dedi Senin bebisde gectimi yada tedavimi edildi
_mercimek16_ Hav12316 benim kiziminda dogustan vardi ilacla gidiyo o tas panik yapmaniza gerek yok biz 4 aylikken farkedilmisti sizin ultrasonda cikmasi cok iyi olmus ona gore ilac veriyolar ve takip ediyolar 1 yil
Kardelen12345 Beyzan738 merhaba sizde bir sikinti oldumu acaba bana da aynisini dedi doktor 36haftalikken suan 38haftadayiz camur ve tas devam ediyor
Beyzan738 _mercimek16_ doktor dademin var dedi ilac vs demedi ama sadxe dediki dogumdan sonra bakilir bebege safrasina dedi.. Korkulcak bsymi canjm skldi ya😑
_mercimek16_ Beyzan738 korkulcak birsey yok ultrasona giriyo karindan zaten varsada ilac veriyolar o ilaci 2 aymi ne kullanmistim bide 6 tane vardi tas kucuk kucuk helside yok oldu insallh birsey cikmaz yine ama varsada panik yapmayin bebek olduklari icin fakulte cabuk kirilir ilacla cikartilir demisti oyleds oldu
Beyzan738 _mercimek16_ anladim canm cok tsk ederim peki o ilaci vs yi dogduktan sonra veriyorlar degilmi
_mercimek16_ Beyzan738 onu cocuk doktoru vermiyo fakulteye yonlendiriyo gastroenteroloji bolumu bakiyo safra kesesine o arastiriyo eger cikarsa fakulteye goturun daha guzel bakilip ilgilleniyolar
Beyzan738 _mercimek16_ zaten fakültede doğum yapcam kalp damarinda genişlik var dogunca ameliyatla tedavi edilcek dediler.. O zaman dedgnz gibi safra kesesine de bakarlar Insallah dedgnz gbi ılacla tedavi olur geciverir dua edin💕moralm bozuldu valla
_mercimek16_ Beyzan738 insallh hersey gonlunuzce olur cok gecmis olsun bizede haber ver mutlaka rabbim acil sifalar versin
Kardelen12345 Ruhal merhaba bana da safrada cok fazla Tas veya camurlasma var denildi sizin durumunuz nedir?
Ruhal Kardelen12345 bebekte var değil mi sizinde kızım 3 yaşındaki şiddetli sancı olunca farkettik öncesini inanın bilmiyorum ama çok ağlıyordu altı aydır ursomed kullanıyoruz bakalım nolacak bnde bilmiyorum sebep bulunamadı bizde çok şükür sebepsiz olması büyük bişey