Kızlar biraz çekiniyorum aslında ama doktoruma gittiğimde cari muayenesini olucak ki zaten hep kuaföre giidp öyle gitmisimdir ama şuan aradaki süreyi kısa tuttu doktor doktora gitmeden tekrar sir için kuaföre gitmem lazım yeni cikiyo yani azda olsa var alınır mı acaba