nazlisamac35 Bebisiniz kac kiloydu , ve kuveze girdimi erken dogum riskim ciktii sancilarim var nisanim geldi korkuyorumm bir sknti olucak diye
Rabiiakaradas nazlisamac35 belirtileriniz neydi bende 34 haftalık olucam da ağrılarım cok fazla var korkuyorum
Tugbissss nazlisamac35 Benim iki evladimda 36 haftalik doğdular biri 5 biri 2 yaşında suan kuveze girmedi ikiside şükür birinin kilosu 2500du birinin 2600 sağlıkla al kucağına sende insallah 😊
Emirinannesi34 nazlisamac35 acılmanız varmı. Benim 36+4t3yim 3 cm açılmam vardı en son 1 hafta daha dayanmaya çalışıyorum. Doktorunuz ne diyo bu duruma
nazlisamac35 Rabiiakaradas iki gündür bel ağrım vardı karnım ara ara ağriyordu bu sabah 6 da uyandim yerimde duramiyordum rahime cok baski yapiyordu batiyorduu ďüşük yaparkende böyle olmustu sonra tuvalette kan lekeleri goruncee direk hastaneye gittik idrarda enfeksiyon cikti sancilarimi durdurdular serumlaa ilac verdiler eve yolladilar suyum yada sancilarim artarsa tekrardan gelmemi soylediler
nazlisamac35 Tugbissss amin insallah sagolun bizimde kilomuz suan 2300 bakalim bir iki hafta dayanirsakk cok iyi olucak
nazlisamac35 Emirinannesi34 benim acilmam olmadigi icin eve gonderdiler sancilarimi durdurdular ilac verddiler