Kızım 2 bucuk aylık kızlar.Nerdeyse bır aydr kabızlık sorunu var kac tane doktora goturdum şurup vs faydr etmedı.Fıtılsız asla yapmıyor ben beklıorum 10 gunu buluyor en sonunda fıtıl atıyorum doktor kayısı suyu dogal yap bırde zeytınyagı dedı hepsını denedm masaj vs yapmadgm kalmadı basına gelen varmı