Bugün kontrolümüz vardı 34+3 2300 gram dedi doktorumuz ne zayıf ne şişman bir bebis ama şey kafamı kurcaladı sormayı da unuttum bpd(bas çevresi) haftasıyla uyumlu ama hc 32+4 görünüyor ama doktor bir şey demedi sıkıntı var mi sizce kızlar ? Bilgisi olan var mi haftaya tekrar gideceğim ama