Merhaba arkadaşlar öncelikle 6 haftalık hamileyim daha çok yeniyiz. Geçen günlerden bi kahverengi akıntı başladı leke gibi değil adet öncesi kahverengi akıntı olur ya o şekilde geliyo ama sürekli gelmiyo geçiyo 2-3 gün gelmiyo sonra tekrar geliyo yine bugüne kadar yoktu az önce yine gelmiş. Ciddi bişey olabilirmi yoksa normal mi? Endişe etmelimiyim? Salı günü kontrolüm var orda doktora sormayı düşünüyorum ama benim gibi yaşayanlar varmı merak ettim açıkcası. 🥺