Yumurtadavitamin kimse senin nelerle başa çıkmaya çalıştığını anlamıyor , kimseye bu konuda taviz vermeyin canınızın yandığı yeri bulup vurmasını çok seviyor insanlar . Konusu acıldığı zaman Rabbim ne zaman nasip ederse deyin gülün ve konuyu değiştirin , zaten nasıl cabaladığınla ilgilenmiyor insanlar sadece sonuca bakıyor konu hala devam ediyorsa bir bahane üretip ayrılın ordan ve ağlamayın önce hak verip sonra abarttığını düşünüp arkanızdan konuşuyorlar . Biraz acımasız gibi konuşuyorum ama ağzı yaralı biri olarak konuşuyorum kimse sizden üstün değil , kinse derdinizle ilgilenmiyor varsa annenizden baska , verecek olan Allah o ne zaman nasip ederse o zaman olur