Kızlarr merhaba henüz 6+2 günlük hamileyim ama ayak bileklerim balon gibi çok fazla şişiyor daha bunun için çok erken diye biliyorum ama neden olabilir sizce 😔devlet memuruyum akşama kadar sandalyede ayaklar aşağı sarkık oturuyorum havalarda ısınınca bunlar mı tetikledi acaba anlamadım 😔bileklerime bakınca inanamıyorum