Tekrardan merhabalar arkadaşlar şimdi sizlere sorum su olacak benim haziran 24 de hasta olmam lazımdı ama olmadim bu pazartesi kan da yaptirdim ama çıkmadı çıkmaz artık diyenler olacak ama benim sorum şu adet olman gereken tarihten 2 gun once bir ilişki yasadim ve benim soyoe bir düşüncem var acaba o gun tutmuş olabilirmj sizce cunku eger oyle olursa suan 17 gun ve anca şimdilerde sonuc alacagumi düşünüyorum böyle bir durum sizce olabilir mi yaşayan varmi