Berkos Arkadaşlar dün regl 3.günüydü beta yaptırdım sonucum 100 çıktı fakat karın ağrım çok oluyor. Normal mi beta düşük mü yükselir mi fikir ve tecrübeleriniz?
Ceydadefne1 Berkos benm de oyleydi iki katina cikmasi lazim adet zamanina geldigi icin agrin cok oluyo
ilaydanurhavvat Berkos canım bnimki 76 çıkmişti bi sonraki gün 146 oldu şimdi 34+5 haftalığım ❤️ İnşallah seninki de yükselir
Hatunnn Berkos canim degerin dusuk veya yuksekligi bse ifade etmiyor onemli olan 2 gunde bor gosterdigi artis ama agridan endise etme olabilen bir sey
Berkos Hatunnn ya valla karın ağrısı çok korkutuyor umarım bu sefer bir şey olmaz sağ Salim ilerler çünkü 2 kaybım var 😣😣