Kızlar merhaba nasipse ağustosun 2. Ya da 3. Haftası artık minik kızın keyfi ne zaman isterse doğum yapıcam inşallah☺️ Doğum sonrası için bebeğe tulum giydirmek mi daha rahat olur yoksa alt üst takımlardan mı? Bana tulum daha rahat gibi geliyo ama tecrübelerinizi fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim☺️