Kızlar aşılama ilk yaptiraip tutan var mı ? Bende bir sorun yok eşimde ileri hız 19 doktorum aşılama yapalım dedi . Böyle olup yaptırıp tutan var mı ? Genelde 2.ya da 3.asilamada tutuyor diye araştırdım öğrendim ama sizde süreç nasıl oldu yaptıran tecrübeli arkadaşlar önerirsiniz?