Btl1816 Kızlar 26. Haftadayız ve geceleri uyuyamıyorum ağrılardan. Masajla da geçen bişey değil. Buna çare bulan bişey uygulayan var mı?
Egulii Btl1816 ozellikle bel ve bogurlerine masaj yapmamayi saglik ocagindaki hemşireler soylemisti bana. Benimd3 agrim oldgnda esime masaj yaptiriyorm demistm dogumu hizlandiriyormus
Minikanne06 Btl1816 ben bel ağrıma sıcak su torbası koyuyorum 15 dk sonra falan geciyo canım tavsiye ederim
ZeykemKaya Btl1816 valla sutyensız gezınce bıseyım yok ama sutyen takınca sırtım dehset agrıyo ve kaburgam:(
Btl1816 Masajın yasak olduğunu düşünmemiştim söyleyen olması hiç. Sıcak su torbasını bele mi uyguladınız sırt ve omuzlara da uyguladınız mı
Sibel3434 Benimde bel.agrim sırt agrım.oliyor eşim masaj yapıyor geçiyor gibi oluyor yine aynı başlıyor