14meydan14 Tecrubeli anneler ateş ölçer alıcam ama hangisi dogru ölçer hangi marka daha iyi karar veremiyorum
Aysenurctn32 14meydan14 Temassızlarda kanz, weebaby iyiydi diye hatırlıyorum. E bebekte Bazı temassızlar çok çabuk bozuluyor ve kalibrasyon problemi yaşanıyor dedi bir çalışan.
Aysenurctn32 14meydan14 ben koltuk altı alıcam wee 30 lira falandı sanırım. Onu almayı düşünüyorum çıkabilirsem.