Kızlar merhabalar, böyle bir durum yaşayan var mı acaba. Plasenta rahmin yanında, ağzında değil bu yüzden de vajinal doğumu rahatlıkla yapabilirsin dedi doktorum ama maalesef etrafımdan bu kı u hakkında (her konuda olduğu gibi) kötü kötü şeyler duyuyorum. Doktordan çıktığımda çok sevinmiştim problem olmadığına fakat bikaç kişiyle konuşunca moralim çok bozuldu şu an kafama aşırı şekilde takılıyor bu konu