Et, tavuk başta olmak üzere asla yemek yiyemiyorum hep meyve salata gibi şeylerle besleniyorum :) 13 haftalığım doktor büyük ihtimalle kız dedi 💕 bir arkadaşım daha var oda aşırı yiyor ne bulsa yiyor et tavuk yemekler aynı haftadayız kilosu 2 katım oldu neredeyse:) onada erkek dediler..
Biraz alakası var gibi geliyor bana ama hiç olmayanlarda oluyo tabi :))