Kubra98 canım ben 38.haftadayım ama 20 li haftalarda bende çok fena olmuştum 1 tatlı kaşığı pekmez yutuyodum hergün çok iyi geliyo aklında olsun birde meze gibi yoğurtlu şeyler tüketiyorum öyle olunca sarımsaklı doğal antibiyotik 🥰 bide limonlu çorbalar tüketirsen ılık olucak şekilde herşeyi yapmış oluyorsun