Kizlar hamileligim boyunca gayet sakindim normalde sinirlenecegim seylere bile kizmazdim. Son 2 haftadir neden bilmiyorum yanimdan kuş ucsa ona bile sinirleniyorum. Bir de evde surekli oyun isteyen cani sıkılan bir oglum var 4.5 yasinda. Cok zorlaniyorum neden bu kadar sinirliyim ben de bilmiyorum hormonlardan sanki. Sizde nasil durumlar