Kayaes Herkese merhaba şuan 37+2 haftaya girmiş bulunuyorum doğuma tam tamına 19 gün kaldı karnımda yumaşama var böyle durumla karşılaşan var mı acaba ?
Nurssss Kayaes bende 36 dayım aynı durum oldu hem yumuşadı hemde bebek sanki daha geride gibi hissediyorum garip bi şekilde doğum kanalına mı girdiler acaba ozaman göbek daha boşalır
Dilek58 Kayaes Pazartesi doğumum var ama yumuşama deil sertleşme var bir kaç gündür yamuldu resmen sivriliyor ama yumuşama yok
Kubrakorkut Kayaes bende 31 haftalık bende de var ama bebeğin oynaması iyi elhamdülillah niye oliyo bilmiyorum ama arada da sertlesiyo
Kayaes Nurssss benim kız baş pozisyonu almıştı kaçıncı haftadan aynen göbeğim düştü biraz aşaya karnımda böyle lastik gibi 😂😂 Acaba dedim doğum mu yaklaşıyor 🙈
Dilek58 anne091 yaaa saati bellimi baklm hangimiz önce doğum yapıcaz doğumdan sonra anlık durum bildirelim merak ederim ben 😘
Kubra2012 38+2 aksine iyice sertleşti taş gibi bi de kendini komple vucudunu kasıyo dün dedim aha geliyo ama gelmedi