Minignannesi Gayet normal ben ilk 20. Hafta sonlarında hissettim sonrasında ilerleyen haftalarda ara sıra hissettim .
Herkesin hamilelik süreci farklı kendinizi kıyaslamayın üzülen siz olursunuz .
Bana da herkes daha hissetmedim mi yok ben 15 te hissettim diyordu, sonuç ben 20. Hft sonunda hissettim ne oldu ?
Çok şükür bebeğim sağlıklı bende mutluyum 🙂