umranozby
Bende oldu canım 16 haftamda başladı bir hafta sürdü bir hafta hastanede kaldım hem plesenta aşağıya doğru inmiş hemde büyük bir kanama alanim vardı günde pir tane progestan iğne aynı progestan ilac serum antibiyotik verdiler yine serumla kanamadan dolayi enfeksiyonunda yükselmişti sonra eve geldim aynı ilaç iğne devam ettik yeni bıraktım şimdi 23 haftaya girmek üzereyim evde dinlen doktoruna güven sürekli yat ayaklarını yüksekte tut hiç bir iş yapma sadce tuvalet için kalk geçer inşallah rabbim sağ-salim kucağına almayı nasip etsin canım çok geçmiş olsun