Fatmayildzz yine doktorun güzel konuşuyor canım benim üzülme alır doğumdan sonra alır yada sağlıklı olsunda kilo önemli değil. 30 haftalıkken gittik kontrole kilosu 2 kg çıktı bebeğin boyuda 43 cm dedi iri bebek değil eh iyi normal gibi şeyler söyledi boyuda uzun olmıcak gibi konuştu bana göre gayet iyi olan bişey doktorun laflarıyla etkilendim ve eşimde hergün ye diye baskı yapıyor doktordan dolayı endişelendi ve bu lafları edip üstüne 3 gün önde gidiyo diyo 🤷🏻♀️🤦🏻♀️