Yenibiranne111 işte hiç alakası yok. Hiç olmaz, başta olur sonra olmaz, bakarsınız geri gelir. Bunu bağışıklık sistemi gibi farz edelim. Herkesin bünyesi aynı tepkiyi vermez. Sizin bünyeniz gebeliğinize yeni alışmıştır bulantınız durur. Bakarsınız ileriki dönemde hormonlarınız yine çalkalanır vücudunuz alışana kadar yine bulanır. Bu tamamen sizin bünyenizle alakalı. Ama tabi ki kontrollerinizi aksatmayın. Doktorunuz sizi en iyi şekilde bilgilendirir