Ordukizi Haftamda Doktor Suyumun Sinirda Oldugunu soyledi bende endiseye kapildim bu durumu yasayan varmi naptiniz
Cgdemmcrtm Ordukizi bende o haftalarda yaşadım ve havuç suyu içmemi söyledi doktorum sabah akşam bir bardak şeklinde çok şükür düzeldi inşallah sizinkide toparlar
Kuyumcu Ordukizi benmde 29. Haftada aynısı vardı canım sekerın yoksa gunde 4 litre su sabah aksam taze sıkılmıs havuc suyu bır bardak sabah ac karnıma gecede ytarken ıc daha faydalı ve gun ıcınde bol meyve karpuz kavun gbı suku seyler suan 36. Haftadayız hep sınırda geldık cok şükür
mhndshnm Ordukizi Bende 19. Haftadayım. Bugün doktor suyu sınırda dedi. Yeterli ama sınırda takip etmemiz gerekiyor dedi. Bol istirahat ve sıvı tüket dedi. Sizin doktorunuz ne dedi?
ilahiliaa26- Günde 3 litre su havuç ve armut yememi önermişti doktor 1 haftada topladım ben stres vs de kilo su kaybına sebep oluyor sakin kalıp bol bol bunları tüketin bence geçmiş olsun şimdiden hemen atlatırsınız umarım 🌸
Defnesii Benimde o haftalarda böyle bi durumum oldu hergün bir maden suyu, sabah akşam Havuç suyu ve 3 4 litreye yakın su iç. Benim çok düzelmedi hala devam ediyor ama sınırı geçti daha iyiydi son gittiğimde