Melikee Günaydın herkese 😊 Cuma günü doktorum kan ve idrar tahlili istemişti sonuç çıkmış şimdi e nabızdan gördüm idrarda protein çıkmış +1 böyle bir durum yaşayan var mı ?
DnHazrlklar Canım büyük olsasılıkla idrarda protein kaçağı için 24 saatlik idrar toplamanı isterler netlik kazandırmak için. Bu Arada ödemin ya da tansiyon sorunun var mı
Melikee DnHazrlklar Tansiyonum normal genelde ellerimde ayaklarımda ödem var bu durum tansiyon yükselince mi tehlikeli oluyor aceba ?
DnHazrlklar Melikee evet canım tansiyonla beraber görülürse biraz riskli oluyor ama kesin sonuç için 24 saatlik idrar istiyorlar ama korkulacak bir şey yok yakın takip isteniyor başımdan geçtiği için biliyorum merak ettiğin bir şey varsa sorabilirsin ☺️