BegumIscanTunc Naciyeylmz ben henüz doğum yapmadım ama genelde çok araştırma yaptım owli marka korseyi çok öneriyorlar kulkanan bir kaç kişide çok memnun o yüzden doğumdan sonra almayı düşünüyorum sezeryan olacağım için hemencecik kullanamam diye
Eylul58 Naciyeylmz Genelde cırtlı olanlardan tavsiye ediyor doktor ve eczacilar sezaryen oldum ondan kullandım ilk gunden itibaren yani bunlar ikiside değil 😊
Oznur_08 Naciyeylmz bende korse baktım ama dediler ki sezaryen yada normal doğum da değişir giyceğin korse tarzı doğumdan sonra bak ve al bu yüzden erteledim
aycanerbas Naciyeylmz açıkçası iki tarzda da almayı düşünüyorum ilk başta ilk resimdeki olan kancalı olanı kullanmayı düşünüyorum ama daha nereden alacağımı bilemedim çok marka çok yorum var alıp memnun olan varsa nereden aldığını yazabilir mi😁
_hira_ Naciyeylmz eğer sezeryan yapacaksanız ikiside olmaz 🙈 dikişleriniz patlar . Sezeryan yapacaksanız cırt cırtlı olan korseler öneriliyor . Onu da doğumdan bi hafta sonra kullanabilirsin dedi doktor . Ben owli nin doğum sonrası inceltici korsesini aldım
Eylul58 Naciyeylmz Evet eczaneden almıştı eşim😊 Basen için dikişlerin iyileştikten sonra farklı birşey deneyebilirsin göbek sarkması için ilk etap cırtlı korse basen için bol egzersiz, sezaryen olacaksan 6 ay sonra egzersiz yapılabilir 😊