buiyimi. Sizin bir üstteki yorumda hanımın 4 çıkmış doktoru yarım iç demiş. Bize niye tam içiriyorlar anlamıyorum. İçim de hiç rahat değil. Bırakınca tekrar yükselebilir diye devam ediyoruz sanırım. Benim yengemin de tiroidi hamileyken yüksek çıkmış. Fakülteye sevk edilmiş. Doktor iki hafta arayla ölçtüğünde düşüş eğiliminde olduğunu görüp ilaç başlamamış. Maşallah sağlıklı ve çok akıllı bir çocuğu oldu. Bu örneği de görünce iyice boşuna içiyorum hissine kapılıyorum.