Prenses21 Cok acayip kasiniyorum ellerim avuc icim ayak altim bacam karnim heryerim napicami bilmiyorum covidde oldum doktorada gdemiuorum uyuyamiyorum gece kasintidan
Gzmikra Prenses21 canım hamilelikten karaciger enzimlerin yükselmiş olabilir oda kaşıntı yapar kan tahlili ver benim de hamileliğinin ilk aylarında kaşıntim vardı karaciger enzimlerim yüksek cıktı düşene kadar kaşıntim devam etti
Gururunannesi Prenses21 bnmde çok oldu 4. Ayda şuan her sabah parmak aralarımi koparsam canım acımaz öyle diim. Göbeğim ve genital bölgenin birleştiği yer çok kaşınıyor . Bilmiyorum ne zaman bitecek bunlar🥺🥴
Prenses21 Gzmikra doktora gidemiyorum covid yuzunden gidebilsem karaciger hastaligi olup bebege bulasabilirms internette okudum
Yumurcakk Prenses21 çok yakın bi arkadaşımda şeker vardı ve akcigerlerden geldiği söylemişti doktoru doğurur doğurmaz gecıyormuş . Ama o kaşımaktan kanatıyordu artık son 3- ay
Prenses21 Yumurcakk bnde 36 haftaligim bnimde son zamanlarimda basladi cok kasiyorum ama ayagmin altini nasil kasim haliya surtuyorum artik ayagimi ya 😀
Merveorhnoglu Prenses21 sanirim bunun nedeni A vitami fazlaliligi vucutta. yine de doktor daha iyi bilir tabi
Yumurcakk Prenses21 😂 bnmde avuc icinde 36 da cıktı egzama dedi ama inanmadım sonra gecti ama bi baksana altında beyaz beyaz noktalar varmı?