Dün gece sancımdan dolayı kadın doğumun acilene gittim. Doktor ultrasonla baktı bebeğin iyi dedi diğeri nasıl dedim ben 1 bebek görüyorum dedi. Bebeklerim büyükler küçük felan da değiller ki 16+6 lar neyse abartısız yarım saat boyunca doktor diğer bebeği aradı karnımda. Öyle korktum ki birşey oldu bebeğime diye. Ben üstelemesem belki de tek bebek diye göndericekti hep iyisi değil kötüsünü de düşünmek gerek üstelemesem belki de tek bebek ikiz değil der gönderirlerdi. Daha önce de kanamam vardı bebeklerim 7 haftalıktı boş gebelik demişti ertesi gün kendi doktoruma özel hastaneye gittik kalp atışlarını bile dinledim.