Selam kizlar, suan seker testi yaptiriyorum. Ilk damardan kan aldilar ve 91 cikti. Sonra 75 lik suyu ictim. 1 er saat araliklarla 2 kez daha kan vericem onu bekliyorum. Ilk sonucum sizce nasil cikmis? 1 hafta once parmaktan kan aldiklarinda aclik 106 cikmisti.. simdi damardan 91 cikti bunun sebebi ne olabilir ki?