Subatannesi_22 Ya Allah onları bildi gibi yapsın zaten. Devlete gidiyodum bende bana da öyle dedi. Çok aşağıda bebek göremiyorum , ayakları gorunmuyo falan. Bide kendi kendine konusuyo ayaklarını göremiyorum ama vardır illa ki ayakları da falan diye. Bişey soruyorum sanki ben yokmuşum gibi hiç yüzünü bile cevirmiyo.Hastane değiştirdim bu ilgisizlikleri yüzünden. Evet devlet hastanesindeki doktorlar daha tecrübeli oluyo ama her zaman derim paran varsa durumun iyiyse özel den şaşmiycaksın… Ben yine farklı bı devlet Hastanesi’ne gidiyorum durumum olmadığından. Ama şehir Hastanesi’ne göre daha iyi inşallah öyle de devam eder 🤲🏻