Goxun Aslında baya bi araştırma yaptım ama mesela sezeryan doğumda kıl tüy temizliği ,oje sürmek ,saçlar toplumu olmalı gibi şeylerin cevabını bulamadım 🙄 tecrübeli annişler bize önerilerinizi ,yapmamız ya da yapmamız gerekenleri yazarmısınız ☺️
zehranurr Goxun saçlarınıza bone takılıyor, kıl tüyde yani göbeğimizi kesiyorlar nasılsa oramızı buramızı görmüyorlar diye düşünülmesin sonuçta sonda takıyorlar çekingeniz varsa alırız herhangi bir zorunluluğu yok. Oje yasak diye biliyorum
Cansunare Goxun dün doktorum anlattı kesinlikle kesilen kısımda tüy olmaması gerekiyormuş enfeksiyon kapmaması için ve gelmeden önce duş almamı söyledi
Pambix Goxun planlı doğumsa gitmeden once vücut temizliği yapılmalı çünkü sezeryan sonrası tüy temizlemek sıkıntılı bantliyorlar dikişi . Oje konusunda renkliye izin yok seffaf french olana izin veriliyor. Saçlarda boneli oluyor.cikinca kendine gelince ojeni de sürdur sacini da yaptır derim 😃
Beyzan Goxun aslında kıl tüy işi size kalmış ne kadar temiz o kadar iyi çünkü doğumdan sornw uzun süre ağda vs pek mümkün olmuyor. Saçların toplu olması avantaj zaten açıksa da toplattirip bone içine konuluyor. Aynı şekilde normal doğumda da sancı çekerken saçın toplu olması iyi oluyor. Oje sürmek de iyi değil sadece sezaryen için değil bebeğin bakımı için. Mesela memeyi Tutsun diye parmağınızı ağzına sokmaniz gerekiyor ojeli oarmak ile ne kadar doğru olur ya da her emzirme ve alt değişimi sonrası öncesi el yıkamak lazım zaten sürekli su teması nedeniyle oje de çok sağlıkli olmaz sokulmaya başladığı andan itibaren de risk olur. En güzeli en temiz en duru halinix ile gitmek 🙂
Oykumunannesi Sana zaten ameliyat önlüğü giydiryorlar, saçına da bone takıyorlar ciplaksin sadce bi örtü varmış üzerinde gibi düşün. Oje sürmek senin tercihin karismiyorlar. E tabi kıl tüy temizliği seni ilgilendirir ama temiz olmak gibisi var mı 😄 doktorlar ebeler bakmaz kılına tuyune ama arkandan konuşurlar illak ki 😀 sen o an zaten bebeğini kendini düşünüyorsun başka bisey aklına gelmiyor ki makyajıdır sacidir falan. Kendi derdine düşüyorsun dedikleri şeyden oluyor
Goxun Oykumunannesi azcık bi makyaj yapamazmıyız mesela ben epidurl düşünüyorum fotolarda şöyle hafif makyaj saçlar toplu düzenli bişey hayal ediyorum ama pek mümkün değil sanırım😁 kıl tüy meseleside elbette temiz olmak gerekiyorda başkasına hayatta yaptıramam az kıl tüy kalırsa bişey olurmu diyede merak ettim🙈
Mom0891 Goxun canım ben doktorumla anlaşma yaptım😂içeride meslektaşlarım olucak zaten telefonumu içeri alıcaklar .Dedim hafif makyaj yapıcam fondöten nude bir ruj ve rimel☺️Sağolsun spinal sezaryen düşündüğüm için izin verdi 🌸abartı olmamak şartıyla.Karın tüylerimi de jiletle hafif bir şekilde alıcam.Biz serviste doğuma da sezaryen ise alınmıs bir şekilde yolluyoruz ağda ile değil ama jiletle bastırmadan hafif hafif
Oykumunannesi Goxun zaten aldığımızı cok göremiyoruz ki dedigin gibi. Ben aynı gün afedersin özel bolgemi alıp gitmiştim bakinca tertemiz ama ameliyattan sonra odaya çıktık akşamına mi ne doktor dikiş kontrolü için geldi bandaj açınca baktım ki kasik kısmında tam kesi yerinde tüyler var😀😀😀 cok uyanmıştım ama elimizden gelen o kadar bi ayıbı yok yani o kadarciktan da bisry olmaz zaten
gulin-35 Goxun amelyathaneye gıtmeden once jıletle ebe yada hemsıre bılmıyorum jıletle gelıp kontrol etmıstı o bolgeyı kesılecek oolan yerı her hastanede aynı mı bılmıyorum ama agda yaptıgımı soyledım yınede bı tam oraya jılet surdu tuy bıle enfeksıyona neden olur demıstı
Goxun Ahsenleyl walla yadırgamıyorum çünkü bende bebeğimi o ilk gördüğüm anlarda güzel fotolarım olsun istiyorum ☺️ Gerçi ağlayıp sonunda canavara dönmekte var ama olsundu 😁
Nesegazi Ahsenleyl biraz guzel gorunmek ister insan fotograflarda ama bazi anneler fondoteni boca ettigi yüzlerine yeni doga bebeklerini yanastiriyorlar.bebek fondotene temaz ediyor cok üzülüyorum onlari görünce. Rimel sursek o anda ağlasak duygusallikdan gozler kapkara olacak..Yani bunlarida dusunmek.lazim😊
Ahsenleyl Goxun hayıııır özeniyorum ne yadırgaması keşke öyle olabilsem ama kimbilir nasıl paçoz olurum😂😂
Oykumunannesi Sezaryen olacaksa zaten sonda uyusturulduktan sonra takılıyor asla hissedilmiyor. Görmüyorsun bile. Bakinca bende makyajlı gitmiştim ama terlemek ve ağlamak olayları hic aklıma gelmemişti doğumdan çıkınca travestiye donmustum😀😀😀 akıyor yani istemsizce. Doğumdan sonra yapılsa daha mantikliymis onu anlamış oldum
Goxun Oykumunannesi ahuahau estafullah ya her anne melektir niye travestiye dönesiniz😄 kalıcı makyaj yaptırmak daha mantıklı ama sanki 🤣
Kayraninannnesi Oykumunannesi bana sonda uyuşturmadan önce odada takıldı, her hastanede aynı değil demekki
Oykumunannesi Goxun ay kesinlikle kalıcı makyaj😀😀 melek anneyim ama zombi olarak çıktım odaya yaln yok😀😀
Goxun Oykumunannesi ya bu göbek kısmım göğüs kısmına kadar çok tüylendi siyah siyah🙄 ağda yapılmaz jilet yapsan kıla dönebilir napcaz o göbekteki tüylereki 🙄
1prensannesi-34 Goxun benimde öyle valla erkek fatma oldum resmen kara kara düşünüyorum bu göbekteki tüyleri nasıl yok ederin diye 🙄
Gururunannesi Goxun vurdum jileti gitti kaç kez denedim ağda koparmiyior o tüyleri nasıl güçlendilerse
Aylinsemih Goxun bence alma ben almicam alırsan daha sonra basa çıkamazsın zaten bana herkez doğumdan sonra onlar dokulcek diyor annemde estetisyen o bile elleme dedi