zehranurr ne güzel bir konuya deginmissiniz ,gerçekten herseye karşı olan bir kesim var ,aşıya tahlile ,testlere yani hiç bir saglikcinin ya da doktorun devletin bize ya da bebeklerimize garezi yok kotulugunuzu istesin şuanda ilk bize de yapılmıyor çoğu aşı ,test,tahlil (tetonoz ,ikili 4lu tarama detaylı, yada şeker yükleme mesela ) ne bu karşıtlık insanların kafasını karıştırmaya çalışma can sıkma ben bilime ve doktoruma devletime güveniyorum ve ne gerekiyorsa yaptırıyorum ,bu şekilde topluma korku vermeye çalışan insanlarida hiç önemsemiyorum artık