Merhabalar
Aslında kasik ağrısı mı bilemedim bacak bitimi ile göbeğin en al kısım da o ara çok ağrıyor yerimden kalkarken acı çekiyorum resmen hani hamlar ya insan öyle ağrıyor bunun sebebi nedir acaba normal mi bu durum 27 haftaya yeni girdim bu arada