Hafissee Hello canım anneler . 😍 öncelikle ne şekilde doğum olursa olsun bütün annelerin önünde saygıyla eğiliyorum 😍💙 Beni bilenler biliyorlar bundan 15 gün kadar önce rüyamda 7 temmuz gününü gördüm ve post açtım acaba o gün mü doğurcam diye 😁🤪 neyse günlerden 6 temmuz annemle yürüyüşe cıktık sancım var karnım kasılıyor ama ben yalancı sancı diye geçmesini bekledim. Saat 9.30 civarı nişanım geldi ve ben annemle evde tekim kocam yok babamı aradık hemen geldi biz normal kontrole diye gittik ama eşyaları nolur nolmaz yanımıza aldık . Neyse doğumhaneye cıktık normal istiyordum açıklık 1 cm sancı 100 den aşşa inmiyodu 😁 ama açılmam ilerlemedi panik atagım oldugu için kalp ritmim kaydı resmen 😁 hemen doktorumu aradılar ameliyata alındım kocam yok ağlıyorum hemen aradım ne yap ne et gel sensiz yapamam dedim 😭 ameliyata alındım 02.58 dünya durdu bu zamana kadar boş yaşamışım onu anladım Duru kızım doğdu annesinin güzeli 😍💙 ameliyatta bile panik ataktan cok net hatırlamıyorum cogu şeyi bu arada 😁 neyse beni odaya aldılar eşim gelmişti kızım ona o kadar cok benziyorki bi kez daha aşık oldum . Dünyadaki en güzel koku evlat kokusuymuş (gözlerim dolu şuan aglıyorum valla 😁) ilk ayaga kalkış elhamdulillah iyiydi sadece çişe git gel biraz otur kalk zor oldu oda olur o kadar her saat başı yürüdüm kızımı elimden geldiğince emzirdim tek sorun bim bezi pişik yaptı molfix aldık şuan iyi uni baby pişik kremi kullanıyoruz . Aşırı duygusalım o agladıkca bende onla agladım . Cok güzel bir duydu rabbim isteyen herkese nasip etsin ben burdayım sizleri bırakıp gitmiycem Hepinizin önünde saygıyla eğiliyorum canım anneler @Beyzan @Asyaayaz1 @Hafizeplt @depsizoo aklma gelen gelmeyen herkes iyi ki varsınız desteklerinizi unutmuycam Uygun oldukca yazcam Allaha emanet olun hepiniz 💙 saglıkla evlatlarınızı kucaklarınıza alın inşallah 💐💐💐
Hafizeplt Hafissee yaa ne güzel yazmışsın hisslerini çok tatlısın😍 oldu bitti şükür darısı bizlere bakalım 🥰sonra bize fotoğraf atarsın 🤭
Beyzan Hafissee yaa canım benim aklım sendeydi iyi olmanıza çok sevindim doğum hikayeni de okumus olduk ne güzel 😍 Allah analı babalı büyütsün sağlıkla geçsin günleriniz inşallah. Duru kız seni bir yerde bulup öpeceğim demedi deme 😍
teachervera Hafissee Ayrılma canım buradan 😀ne güzel prensesine kavuştun darısı bize 🤩sen nasılsın ağrın falan var mı ben biraz korkuyorum ameliyattan spinal de tansiyonum düşer mi diye 🌼🌸🌺
Badeninannesii Hafissee Çok güzel yaaaa saglıkla büyüt inşllh minigini darısıda bizlere benimde son 10 kaldı🙈❤🙏
Mom789 Ayy ne güzel sende doğurdun taze anne olarak aramıza hosgeldin senide bekliyordum ne zaman doğuracak diye 😀 cidden cok güzel duygu ya hayirli sağlıklı sıhhatli şekilde buyut insallah 🥰
Hafissee teachervera şuan agrım cok cok az bir iki güne daha iyi olurum inşallah 😁 tansiyonum düştü ama agzıma o buhar şeyi var ondan verdiler 😁
Ozee Allah analı babalı büyütsün imanlı huzurlu iyi bir evlat ve insan olsun. Darısı da bizlerin başına ☺️
HTbebek Hafissee ne güzel bi yazı ne güzel bi anlatım şükür sebebi yavrularımız.. sizde kucağınıza aldınız ne güzel en güzel günler sizin ve yavruzun olsun inşallah sağlıklı mutlu günleriniz olsun Allah analı babalı büyütsün 💐
Esradygn Hafissee gözünüz aydın olsun Allah size bagislasin. Benim de anksiyete ve panik ayağım var. Normal mi yaosam yoksa sezeryan mi karar veremiyorum. Çok mu panik oldunuz sanciniz geldiğin de bı de dayanilamayacak bir acı mi
Hafissee Esradygn öncelikle teşekkürler canm benm sancı yani korkutmak gibi olmasın adet sancısı yanında hafif kalır cok değişikti böyle rahmin kasılıyordu elinle bişe sıkıyo gibi
umutttttt Hafissee yaaa maşallah 🧿😍 rabbim size bağışlasın hayırlı sağlıklı yaşları olsun inşallah 🙏🌸🧿
Hafissee umutttttt yarencaliskan kucagınıza alınca herşey geciyor 😍 herşeye değer o terlemiş kokusu bile cennet cennet 😍😍😍😍😍
yarencaliskan Hafissee bende pazartesi doğum yapıcam aşırı heycanlıyım rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin
teachervera Hafissee Benimde düşecek kesin 😀kendine, dikişlerine çok dikkat et canım. Anneliğin tadını çıkar 😀senin sütün gelmişti sanki önceden doğumdan sonra nasıl oldu 💐🌸
zeynepemiromer Hafissee Allah size bağışlasın seni hatırlıyorum o son gün açtığın postları 🤗 sagsalim almışsın kucağına darısı başımıza inşallah ben bir soru soracağım acaba doğum bitip eve geldikten sonra az da olsa bi kilo gitmismiydi ben aşırı alıyorum da hamilelokte hep doğum dan hemen sonra biraz olsun o kilolar gidiyor mu merak ediyorum