Kızlar konuyla alakasız ama 24 haftalıgım normalde hareketlerini her gün hissederdim 3 gün önce tetanoz oldum hareketlerinde aşırı derece azalma var aşıdan kaynaklı olabilir diye düşünüyorum inşallah öyledir yani kötü bişi olmasın da hastaneye de bu sebeple gitsem devlete gidiyorum doktor dalga geçip gönderir herhalde öyle cins buradaki doktorlar. Tatlı da yiyorum degişen bişi yok korkuyorum