Kızlar 11+6 da 2li tarama da doktorum cinsiyeti kıza benziyor ama kesin diyemem değişebilir ama şuanlık böyle gözüküyor dedi bizde dayanamadık ailelere söyledik kayınvalidemgil çok kız istiyorlardı kız torunları yok çünkü bizde kıza benziyormuş deyince çok sevindiler kız geliyor diye seviniyorlar isim felan buluyorlar sürekli sonradan pişman oldum söylediğime ya değişirse boşuna heveslendirmiş olduk diyorum🤦🏻♀️
Sizde değişir mi sizlerin nasıl oldu?