Selam hanımlar
Bir buçuk ay önce 7+6 haftalıkken bebeğimi düşürdüm. Doktor kontrol etti hamile kalmak istiyorsan kalabilirsin diye. İlk gebeliğim de iki paket klomen ve çatlatma iğnesi ile kalmıştım. Yine klomen başlattı yumurta takibi yapıp gerekirse çatlatacak sanırım. 2. Defa tutma olasılığı nedir 😔 Ve yine düşük olur mu korkusu yedi bitirdi beni. Kendimi hazır hissediyorum ama Allah içimi biliyor yine olur mu korkusu hep kalbimde. Var mı benim gibi birileri veya fikri olan..