Arkadaşlar evlendiğim gün sigortam iptal olmuştu. Eşimde yeşilkartlı olduğu için benimkiside yeşilkartlı yaptı. Aklıma takılan şu doğum parasını sadece sigortalı olanlar mı alıyor? Acaba bende doğum yaptığım zaman bende alabilecek miyim doğum parasını